![]() | ![]() |
paroles des traduction de sam alpha (brassens en créole) | |
---|---|
Ecrit par moi | le 6 août 2009 |
Bonjour tout le monde ! Je cherche une retranscription des chansons de brassens en créole traduites et chantées par Sam Alpha. Quelqu'un aurait ça sous le coude ?? Je cherche particulièrement "le vieux léon" Merci à tous. PS: une petite fonction recherche sur le forum ça serait bien chouette | |
![]() | |
Re : paroles des traduction de sam alpha (brassens en créole) Parapli | |
Ecrit par alain | le 6 mai 2013 |
version en créole (Martinique) par Arthur Apatou. An grin té dri asou redout I té an bay san parapli Man té ni yonn volé an woutE pétèt menm kay an zanmiMan vansé boy près a la kousPou mwen té bay tibwen labriChivé-y té ja bwè dlo kon mousI pa fè pwèl sak pou-y di wi.Le refrain:An ti kwen parapliPou an kwen paradiSi an non té fèt pou-y sé anjAn ti kwen paradiPou an kwen parapliEs ti ni pli bel chanjjodi ?Mizik dlo a si-y pa té zoukTé dous an lè parapli nouPadon Bigin, padon mazoukSent Sésil dwèt té a jounouKan ta pou mwen lan nuit kon jou Man té anvi la pli tonbéPou té gadé-y près jou a jouE fè Noé rété bouch bé. (Refrain) Mé dépi sièk tan pé movéChimen toujou trouvé péyiLè man wè sièl baré lalvéMan tè ja sav sa té finiFo- y té pati rantré tou sèl Nou pa té pé alé pli lwen E man gadé- y ka fonn kon sèlSan menm jété zyé an lè mwen.(Refrain) | |
![]() | |
Re : paroles des traduction de sam alpha (brassens en créole) Parapli | |
Ecrit par alain | le 6 mai 2013 |
Cherche qq un qui a acheté les disques: ils sont accompagnés d'un livret avec les paroles. | |
![]() |
![]() | ![]() |